

No retraction or correction notice --- unethically, in our opinion --- was given for WaPo's odd swaperoo. The Friday WaPo story we linked to that day --- which was dated "Friday, August 1, 2008; 5:46 PM" and reported that that the purported "Anthrax Killer", Bruce E. Ivins "had no access to dry, powdered anthrax" at his U.S. Army bioweapons lab in Fort Detrick, MD --- was simply swapped out with a completely different story in its place on the matter, dated Saturday, August 2, 2008. The same URL was used for both stories, but the Saturday story didn't have the bulk of the reporting which quoted named experts and colleagues questioning Ivins' ability to even carry out such an attack.

[More...](#)