
Two GOP articles "disappear' from web news sites
Sunday, 28 September 2008 16:46 - Last Updated Sunday, 28 September 2008 19:12

Two articles critical of GOP candidates McCain and Palin appeared in online editions of the
Chicago Sun-Times and FOX News respectively.  Both articles linked to 'error' messages within
minutes of their publication.

The headline of the first story to 'disappear' was EBERT: JOHN McCAIN'S BAD MANNERS.
The CST error link can be found at  
http://www.suntimes.com/news/politics/1190154,ebertmccain092808.article

The FOX News headline was CONSERVATIVES BEGIN QUESTIONING PALIN'S HEFT, and
links to an error message at 
http://elections.foxnews.com/2008/09/28/conservatives-begin-questioning-palins-heft/

  

 1 / 1

http://www.suntimes.com/news/politics/1190154,ebertmccain092808.article
http://elections.foxnews.com/2008/09/28/conservatives-begin-questioning-palins-heft/

